استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از ورزش والیبال گنبدکاووس, این تیم با حمایت‌کننده مالی مشکلاتی دارد که امید داریم حل شود.

استان گلستان قطب خوب والیبال و سوارکاری است

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی ظهر امروز در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در تلاش است تا با همان اسپانسر و یا اسپانسر جدید به توافق برسد تا مشکل تیم والیبال حل شود.

استاندار گلستان افزود: من هم همه تلاش خود را خواهم کرد تا تیم والیبال آسیب نبیند و جایگاه خوبی پیدا کند, اما همه موفقیت تیم بستگی به ظرفیت محلی و پذیرش بخش خصوصی دارد.

هاشمی تصریح کرد: نخستین سفر خود را با حضور در گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس آغاز کردم و امید دارم با الگو قرار دادن شهیدان, بتوانیم خدمات خوبی را به هموطنان استان گلستان ارائه دهیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: باید در ورزش استان گلستان در همه ابعاد تحولی ایجاد شود, پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی در حوزه ورزش و جوانان استان گلستان وجود دارد که در حال دسته‌بندی آنها هستیم.

هاشمی گفت: برخی از پروژه‌ها می‌تواند توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره‌برداری برسد که در تلاش هستیم این کار صورت گیرد.

استاندار گلستان اظهار کرد: حال ورزش استان خوب است اما باید بهتر شود, استان گلستان قطب خوب والیبال, سوارکاری و بسیاری از ورزش‌های دیگر است و شرایط ورزش گنبدکاووس خوب است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار