در پی غفلت دستگاه های نظارتی؛

ضمن برخورد دستگاه های نظارتی با چندین فروشنده دارو های قاچاق برخی از این فروشندگان باز هم اقدام به فروش اینگونه دارو ها در سطح شهر می کنند.

جولان دارو های قاچاق در گرگان

به گزارش گلستان24؛ مصرف دارو های مخدر همانند خود مواد مخدر اعتیاد آور و خانمان سورز است و مصرف کنندگان این دارو ها علاوه بر اعتیاد به امراض گوناگونی نیز مبتلا می شوند.

فروش بدون نسخه این داروها در چند مدت اخیر از سوی داروخانه ها ممنوع شده و سودجویان،قاچاقچیان با استفاده از این موضوع این دارو ها را به صورت قاچاق در سطح شهر به نوجوانان عرضه می کنند.

این دارو به دو صورت خوراکی و تزریقی عرضه می‌شود که نوع خوراکی آن به صورت قرص و کپسول در دسترس است و نوع تزریقی آن که تا چندی پیش در داروخانه‌ها موجود بود، به تازگی فقط در اورژانس بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

در گزارش قبلی به شیوع فروش قاچاقی این دارو ها در گرگان هشدار دادیم که مسئولین مربوطه با پلمپ و برخورد بابرخی از این فروشندگان که در غالب سوپر مارکت ها اقدام به فروش این دارو ها می کردند توانستند برای مدتی کوتاه جلوی این خرید و فروش را بگیرند.

محل فروش این دارو های مخدر بیشتر در برخی از سوپرمارکت های دور میدان ترمینال می باشد که علی رقم برخورد مسئولین مربوط باز هم این سوپر مارکت ها اقدام به فروش این دارو ها می کنند.

میدان ترمیتال گرگان نیز مکانی موصلاتی در شهر گرگان و استان گلستان است، که محل عبور مرور تعداد زیادی از اتوبوس های مسافربری و تردد جوانان می باشد.

این آسیب که بعضا به برخی از بانوان  نیز سرایت کرده است موجب شده تا خطر جدی در معرض جوانان و شهروندان قرار بگیرد و مسئولین مربوطه باید برای پایان دادن به این وضعیت چاره ای اساسی بیاندیشند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار