فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان گفت: یک هزار و 242 لیتر مشروات الکلی در این مناطق کشف شد.

 کشف 1242 لیتر مشروبات الکلی در گلستان

به گزارش گلستان24؛محمود علیفر صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مسوولیت کمیته مقابله با مواد مخدر را به نیروی انتظامی محول کرده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس از همان ابتدا با عزمی راسخ برای مقابله با شیوع، گسترش، توزیع و فروش مواد مخدر وارد عرصه شده و بدون هیچ اغماضی با کسانی که سلامت و امنیت مردم و جوانان عزیزمان را به خطر می‌اندازند برخوردی قاطع می‌کند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح شهید شوشتری و در بخش مبارزه با مواد مخدر در روستاها و مناطق آسیب‌پذیر شهرستان که به صورت پایلوت در سه منطقه اجرایی شده، اقدامات نیروی انتظامی بسیار قاطع و ثمر‌بخش بوده است، افزود: در مجموع در طی ماه‌های گذشته از سال جاری تا کنون 11 مرحله طرح پاک‌سازی و مقابله در این مناطق اجرایی شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روستای اسلام‌آباد با اجرای طرح پاکسازی و مقابله با مواد مخدر 107 گرم مواد مخدر کشف شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح‌ها 14 معتاد و چهار خرده فروش مواد مخدر در اسلام‌آباد دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

علیفر با تاکید بر اینکه در محله افغان‌آباد نیز اجرای طرح‌های پاک‌سازی و مقابله با مواد مخدر موجب کشف 293 گرم انواع مواد مخدر شده است، ادامه داد: در این محله بیش از یک هزار و 242 لیتر مشروبات الکلی، 9 کیسه کشمش و یک دیگ بخار کشف و تعداد 11 نفر معتاد و چهار نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در محلات سید آباد و بدلجه نیز با اجرای طرح‌های پاکسازی و مقابله حدود 892 گرم انواع مواد مخدر توسط پرسنل نیروی انتظامی کشف شده است، تصریح کرد: در این محلات نیز 17 نفر معتاد به همراه 6 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در مجموع در طول اجرای طرح شهید شوشتری در دوره اخیر بالغ بر یک هزار و 262 گرم انواع مواد مخدر و یک هزار و 242 لیتر مشروبات الکلی در محلات آسیب‌پذیر شهرستان کشف شده است، اضافه کرد: در مجموع بیش از 42 تفر معتاد متجاهر و 14 خرده فروش مواد مخدر در این مناطق دستگیر شده‌اند که اجرای این طرح ها همچنان در این محلات ادامه دارد.

علیفر با تشکر از حمایت‌های دستگاه‌های قضایی و فرمانداری ویژه شهرستان از نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های محوله در حوزه برخورد و مبارزه با مواد مخدر، گفت: امیدواریم بتوانیم با توکل برخدا و حمایت مردم و مسوولان به نحو مطلوبی ماموریت‌های خود را انجام داده و رضایت خداوند متعال و مردم را بیش از گذشته به دست بیاوریم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار