استاندار گلستان :

استاندار گلستان گفت که برای توسعه استان امروز دست تمامی گروه های سیاسی را به گرمی می فشاریم چرا که در اصول همه در سایه نظام جمهوری اسلامی هستیم و با کسی مشکل نداریم.

 توسعه گلستان به کمک همه گروه های سیاسی نیازمند است

به گزارش گلستان24؛ از استانداری، سید مناف هاشمی در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان، اظهار کرد: با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه استان گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد گلستان را فراهم آوریم.
استاندار گلستان همچنین در دیدار با اعضای شاخه استان گلستان حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر نقش احزاب در فعالیت های سیاسی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری احزاب روند توسعه استان تسریع شود.
وی افزود: مشارکت، همدلی و تدبیر می تواند زمینه پیشرفت را فراهم آورد و باید در صحنه های مختلف حضور مردم را جدی گرفت و برای آنان نقش سازی کرد.
هاشمی بعداز ظهر سوم آبان همچنین در دیدار با مشاوران حوزه استاندار ضمن تقدیر از خدمات حسن صادقلو استاندار سابق گلستان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در دوران خدمت از تجربه گذشتگان استفاده کنیم و به اقدامات خوب و شایسته ارج بگذاریم.
وی با تاکید بر جایگاه مشورت در تمامی امور تصریح کرد: با استفاده از مشاوره مناسب، تصمیم گیری دقیق به درستی صورت می پذیرد و حرکت در مسیر توسعه شتاب می گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار