فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام دومین مرحله کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اعزام کاروان راهیان‌نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش گلستان24؛ سید علی مهاجر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امروز دومین مرحله کاروان راهیان‌نور دانش آموزی در قالب ۱۸۵ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .

وی تصریح کرد: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، کاروان راهیا‌ن‌نور دانش آموزی هرساله در این ایام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند و صبح امروز 185 دانش‌آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: از ذخایر ارزشمند و گران‌بهای دفاع مقدس باید استفاده کرد زیرا استفاده از این ذخایر ارزشمند یکی از اهداف مهم اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی غرب کشور است.

مهاجر خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مناطق عملیاتی عطر فروشی شهدا است و افرادی که در این سرزمین مقدس گام برمی‌دارند رزق سالانه خود را به برکت خون شهدا خواهند گرفت.

وی اذعان کرد: اردوهای راهیان نور یک رزمایش بزرگ فرهنگی است و همچنین راهیان نور برای غنی‎بخشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است در حقیقت نسلی که دوران جنگ را ندیده و اتفاقات آن زمان را لمس نکرده است با حضور در این مناطق روح و جسم خود را جلا می‎دهد و با شهدای عظیم‌الشان مأنوس خواهد شد و ارتباط قلبی خود را با خدا تقویت و مستحکم‎تر می‎کند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار