معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از راه‎اندازی کانون نمایش‎نامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این استان خبر داد.

کانون نمایش‎نامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گلستان راه‎اندازی شد

به گزارش گلستان24؛ محمدعلی طالع‎زاری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کانون نمایش‎نامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس استان گلستان با هدف حمایت از فعالان این عرصه راه‎اندازی شد تا شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات در این بخش باشیم.

وی تهیه متن‎های نمایشی در راستای اهداف و رویکرد فرهنگی و هنری جامعه بزرگ ایثارگری و عموم مردم را مولفه‎ای مهم خواند و تصریح کرد: تلاش ما حمایت معنوی از فعالان عرصه تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است.

طالع‌زاری گفت: این حمایت در قالب معرفی آنان به مراکز تئاتری از سوی کانون صورت خواهد گرفت، شرکت در جلسات مجامع عمومی، حق رای، حمایت حقوقی و صنفی در مراکز تئاتری نیز در دستور کار است.

معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی تولید متون نمایشی باید گام‎های ارزنده‎تری برداشته شود تا در راستای اهداف و رویکرد فرهنگی وهنری بتوانیم موفق عمل کنیم و حضور فعال و موثر در جریان و رویدادهای تئاتری استان و کشور داشته باشیم.

طالع‌زاری افزود: این کانون با حضور نخبگان تئاتری و نمایش نویسان تئاتر انقلاب در مرکز کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت استان گلستان تشکیل شد و قرار است نسبت به عضوگیری اعضا اقدام شود تا ان‎شاءالله در اولین فرصت گردهمایی بزرگی در این خصوص برگزار شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تحول‌آفرینی تئاتر بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی حوزه تئاتر در زمینه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی دچار تحول شد اما در محتوابخشی همچنان باید تقویت شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه هنرمندان تئاتر باید در تولید آثار فاخر اهتمام بیشتری داشته باشند، ابراز کرد: در قالب هنر تئاتر می‌توان هویت دینی و ملی را به جامعه انتقال داد و در عرصه فرهنگی و هنرهای نمایشی گامهای بلندی برداشت.

طالع‌زاری گفت: کانون نمایش‎نامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گلستان از دیگر برنامه‌های حمایتی خود را بر محور تقویت و پشتیبانی از نمایش‌نامه‌های با کیفیت قرار داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار