فرماندار شهرستان کردکوی:

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: بازشناسی و ترویج ارزشهای فرهنگی دوران دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل های آینده؛ وظیفه همه آحاد مردم و دستگاه های اجرایی است.

اقدام جدی خانواده ها و دستگاه های متولی برای کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش گلستان24؛مجتبی جمالی در پنجمین جلسه شورای اداری کردکوی با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: حضور حماسه آفرین و دلاورانه ملت غیور ایران در دوران دفاع مقدس پیروزی حق بر باطل را رقم زد و حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.
وی همچنین با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت، افزود: نهضت امام حسین (ع), نماد برجسته نبرد بین حق و باطل است، دفاع مقدس نیز با الگوپذیری از نهضت عاشورا به سرانجام رسید.
فرماندار کردکوی به سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت: سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل رویکرد تعاملی و اعتدالی دولت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان روشن کرد و بهره گیری از این استراتژی، گفتگو و تعامل فعالانه با جامعه جهانی‌ باعث برخورداری از حمایت افکارعمومی شده و نیز موجب رویکرد مثبت جامعه جهانی به حقانیت جمهوری اسلامی شده است.
جمالی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر مسائل آموزشی وعلمی بر کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمبودها و کاستی های پرورشی و تربیتی مسبب بسیاری از مشکلات و آسیب ها و پیامدهای ناخواسته آن است.
وی از خانواده ها و دستگاه های متولی خواست تا به صورت جدی برای کاهش آسیب های اجتماعی قدم بردارند و مسایل پرورشی و تربیتی دانش آموزان را با جدیت دنبال کنند. 
در ابتدای این جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور، مرکز آموزش جهادکشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج گزارشی از عملکرد و برخی از برنامه های در حال اجرا ارائه کردند.
کردکوی با افزون بر 75 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار