فرماندار گمیشان عنوان کرد؛

فرماندار گمیشان گفت : سپاه متعلق به همه مردم و کسانی است که دلشان برای نظام می طبد و روز 13 آبان فرصت مناسبی است که همه به صحنه بیاییم و بار دیگر حمایت خود را از نظام و نیروهای مسلح کشوراعلام کنیم .

13 آبان فرصتی مناسب برای پاسخ به یاوه گویی های ترامپ

به گزارش گلستان24؛ به نقل از ساحل گمیشان ، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان شهرستان گفت:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، تبعید رهبر کبیر انقلاب و شهادت شمار زیادی از دانش آموزان در 13 آبان سرمنشا اتفاقات و نحولات عظیمی در کشور شد و روند پیروزی انقلاب اسلامی  ایران را تسریع کرد.

وی در ادامه با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت :سپاه متعلق به گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم و کسانی است که دلشان برای نظام می تپد و نه تنها در بین مردم ایران بلکه در کل منطقه محبوب است و این به دلیل اقتدار سپاه در برقراری امنیت در کشور و منطقه است.

فرماندار گمیشان افزود: اسلامی بودن ، مردمی بودن و حمایت از مظلومان و استکبار ستیزی سه شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل همین آمریکایی ها ما را محکوم میکنند و این درحالی است که نظامیان آمریکا فرسنگها دور تر از خاک خود در کشورهای منطقه به بهانه امنیت حضور پیدا می کنند و ارمغانی به جز جنگ و نا امنی برای منطقه ندارند.

نوماج در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و افزود: 13 آبان فرصت مناسبی است تا بار دیگر همه با هم حمایت خود را از نظام و نیروهای مسلح ابراز کنیم و مشت آهنین ملت را به ترامپ نشان بدهیم .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار