عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ثواب حضور در 13 آبان امسال اگر به قصد قربت باشد همانند ثواب «رمی جمرات» در حج است.

ثواب حضور در 13 آبان همانند ثواب «رمی جمرات» در حج است

به گزارش گلستان24؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم ما در پاسخ به شیطان بزرگ و ترامپ امسال با یک شوری دیگر و باقصد قربت حضور پیدا می‎کنند که گویی به ثواب حج نائل شوند و آن شعار مرگ بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز استکبارستیزی در امسال حال و هوای دیگری دارد، تصریح کرد: همانگونه که یکی از اعمال حج «رمی جمرات» است از شرایط انقلابی بودن استکبار ستیزی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شیطان نمادهای گوناگونی دارد، افزود: یکی از نمادهای اصلی شیطان در سیمای استکباری ترامپ بروز و ظهور دارد که باید مطابق فرمایش حضرت امام خمینی رضوان الله و نیز مطابق فرمایش امام خامنه‎ای که می‎فرمایند اسلام با استکبار و شیطان بزرک سرسازش ندارد.

احمدی بیان کرد: به خصوص اینکه ترامپ مردم ایران اسلامی را تحقیر کرده و بر آن است ایرانیان را نزد افکار عمومی جهان حامی تروریست  معرفی کند و ایران هراسی و همچنین اسلام هراسی را با حمایت از صهیونیست و برخی از کشورهای منفعل و مزدور در دستور کار خود قرار داده است.

وی از مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی استان گلستان خواست تا در جای جای این مرز و بوم در روز 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا سرداده و به ثواب حج که «رمی جمره »از الزامات آن است نائل شوند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: همانگونه رمی جمرات در حج، مورد اتفاق تمامی فقها است و شیعه و سنی اتفاق نظر دارند؛ مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان مورد اتفاق همه کسانی است که انقلاب اسلامی را قبول دارند.

احمدی بیان کرد: در این کشور یک انقلابی پیدا نمی‎شود که استکبار ستیزی را نفی کند مگر آنکه انقلاب و راه شهیدان و مسیر نهضت امام راحل را قبول نداشته باشد که ناگفته پیداست چنین کسانی در میان مردم ما جایگاهی ندارند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار