دبیر یادواره 72 شهید محله ایرانمهر گرگان:

دبیر یادواره 72 شهید محله ایرانمهر گرگان گفت: گرداب و تهاجم فرهنگی جوانان و جامعه ما را فراگرفته است.

گرداب فرهنگی جوانان ما را فرا گرفته است

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ محمد مهرآئین جانباز دفاع مقدس و دبیر یادواره 72 شهید محله ایرانمهر گرگان در نخستین یادواره شهدای سادات شهرستان گرگان و شانزدهمین یادواره 72 شهید خیابان ایرانمهر با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند می فرماید نگویید کسانیکه در راه خدا کشته شده اند، مرده اند بلکه زنده اند ولیکن همه شما این حقیقت را درک نخواهید کرد.

وی افزود: زمانی زنده بودن شهدا درک می شود که می بینید جوانانی و نوجوانانی یادواره شهدا برگزار می کنند که نه جنگ را دیده اند نه جبهه را.

مهرآئین تصریح کرد: شهدا هم زنده اند هم مددرسان هستند که اگر کمک آنها نبود در این دنیای وانفسا توفیق برگزاری یادواره نداشتیم، خدا را شاکریم توفیق نصیب ما شد با کمک جوانان و نوجوانان ذره ای کوچک از دین خود را ادا کنیم.

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما بر سر سفره شهدا نشتسه ایم و متنعم از آن روزی الهی هستیم جای شکر و تشکر دارد که کمترین آن یاد شهداست که به تعبیر مقام معظم رهبری کمتر از خود شهادت نیست.

وی با اشاره به نخستین یادواره شهدای سادات شهرستان گرگان ابراز کرد: یاد شهادت وقتی به نام سادات گره می خورد تکلیف ما را سنگین تر می کند همانگونه که امام(ره) نیز فرمودند خط سرخ شهادت خط آل محمد(ص) و علی(ع) است.

دبیر شانزدهمین یادواره 72 شهید محله ایرانمهر گرگان گفت: این افتخار(شهادت) از خاندان امامت و نبوت به ذریه آن بزرگواران به ارث رسیده است و درود خدا بر این خط سرخ در طول تاریخ جاری و ساری است.

مهر آئین ابراز کرد: هنگامیکه قحطی و گرسنگی سرزمین مصر را فراگرفت فرزندان یعقوب پیامبر خدمت عزیز مصر رسیدند و گفتند ای عزیز مصر ما با همه اهل بیت به فقر گرفتار شدیم پس به قدر احسانت نسبت به ما بیافزا و اما اکنون ما نیز همانگونه به عزیزان شهیدمان عرض می کنیم به عزیزترین وجود هستی صاحب الزمان برسانند که ما را نجات دهند.

وی افزود: طوفان و گرداب و هجمه های فرهنگی جوانان و اجتماع ما را فراگرفته است این تهاجم فرزندان ما را گریبان گیر کرده است ما در حرکتی تدافعی یادواره ای به اندازه وسع خود گرفته ایم تا شهدا و امام عصر(عج) دستگیر ما باشند.

دبیر شانزدهمین یادواره 72 شهید محله ایرانمهر گرگان تصریح کرد: امام فرمودند که از این راه مستقیم الهی که نه به شرق ملحد نه به غرب ستمگر وابسته است بیرون نروید و لحظه ای از شکر این نعمت غفلت نکنید.

مهرآئین در پایان خاطرنشان کرد:نباید دستهای عمال خارجی و داخلی تزلزلی در ملت ما ایجاد کند، دولت باید قدر این ملت را بداند و در خدمتگزاری به آنان خصوصا مستضعفان که جمهوری اسلامی به دست آنان تحقق یافته و بقای آن نیز به دست آنان است، کوتاهی نکنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار