رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برپایی نمایشگاه مجازی استکبارستیزی در گنبد،گفت: در گنبدکاووس, ۳۵ شهید دانش‌آموزی وجود دارد و همزمان با ۱۳ آبان مراسم گرامیداشت و غبارروبی گلزار این شهدا برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه مجازی استکبارستیزی در گنبد

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام علی فتحی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در استکبارستیزی تمام عیار, باید از نهادهای ارزشی نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع کنیم که این نهادهای ارزشی نیروهای مسلح به ویژه سپاه است, سپاه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و ما باید این نهاد ارزشمند را حفظ و حراست کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس افزود: در گنبدکاووس, 35 شهید دانش‌آموزی وجود دارد و شهدا, شناسنامه انقلاب ما هستند و باید در همه مناسبات یادی از آنها شود و غبارروبی شهدای دانش آموزی نیز در برنامه 13 آبان گنجانیده شود. استکبار جهانی پای خود را از چارچوب های دنیا فراتر گذاشته و سپاه را مورد هدف قرار داده که باید این نهاد مقدس را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز 13 آبان از بعد از فلکه مرکزی, در خیابان طالقانی شرقی به طرف مصلی, ساعت 10 صبح خواهد بود و سخنرانی, ایراد قطعنامه و دیگر برنامه‌ها در مصلی اجرا می‌شود. برپایی نمایشگاه واقعی و مجازی با موضوع استکبارستیزی در مصلی, برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات عکس و فیلم, برپایی نمایشگاه دانش آموزی, برگزاری شب شعر و مسابقات ورزشی شهدای دانشجویی و دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های 13 آبان است.

سید علی حسینی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی نیز در پیش داریم, برنامه‌های متنوعی در حوزه بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی (دانش‌آموز انقلابی, مدرسه انقلابی)  است و نواختن زنگ ایثار و شهادت, اجرای صبحگاه مشترک دانش‌آموزی, تجلیل از شهدای مدافع حرم, شرکت در نمازجمعه و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است. 

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار