مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبرداد:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: ۳۰ نفر از خادمان بقاع متبرکه گلستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

اعزام 30 نفر از خادمان بقاع متبرکه گلستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی دو گروه ۱۵ نفره از کار کنان و خادمین بقاع متبرکه استان به مرز مهران اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه گروه اول ۱۵ نفره فعالیت خود را از دوم آبان آغاز کرده و تا ۱۰ آبان ادامه دارد، افزود: گروه دوم از ۱۱ آبان تا ۲۳ آبان مشغول خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه سال گذشته فقط برای پنج هزار نفر وعده غذایی توزیع شد، گفت: امسال برای ۱۵ هزار نفر وعده غذایی اعم از غذای گرم و خشک بار توزیع می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته تعداد بسته های فرهنگی محدود و از کیفت کمتری برخوردار بود اما امسال حدود ۶۰ هزار عدد پرچم، سربند و زیارت نامه اربعین تهیه شده که در بین زائرین توزیع خواهد شد.

برپایی خیمه های معرفت در مرز مهران

سهرابی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده خیمه معرفت در مرز مهران جهت پاسخ گویی به شبهات، مشاوره خانواده و پرسش و پاسخ توسط روحانیون متخصص برپا شده است.

وی از استقرار حسینیه ای با عنوان شهدای گلستان در مرز مهران خبر داد و افزود: در طول این ۲۱ روز در این مکان نمازهای های جماعت و عزارداری انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: داشتن موقوفه برای اربعین حسینی یکی از نیاز های امروز جامعه به شمار می آید که می طلبد مورد توجه واقفین قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار