مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان :

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: در مراسم اربعین امسال 11 موکب از گلستان راهی کشور عراق شده و در نجف و کربلا برای خدمات‌رسانی به زائران مستقر می‌شوند.

استقرار 11 موکب از گلستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش گلستان24؛صفرعلی معراجی در مراسم اعزام کاروان موکب حضرت علی‌اکبر(ع) کارکنان شرکت آب منطقه‌ای گلستان به کربلا معلی اظهار کرد: در مراسم اربعین امسال 11 موکب از گلستان راهی کشور عراق شده و در نجف  کربلا مستقر می‌شوند و برای این موکب‌ها پروانه صادر شده است که برخی از این موکب‌ها فقط در بحث اسکان و برخی نیز در هر دو بخش پذیرایی و اسکان فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان تصریح کرد: کمک‌ها و نذورات شما مردم عزیز در عتبات عالیات برای پروژه‌های صحن مبارک حضرت زهرا (س) در نجف و صحن حضرت زینب (س) در کربلا و طرح گنبد جدید حرم امام حسین (ع) و بازسازی حرمین در سامرا و کاظمین است.

 

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: اربعین از باشکوه‌ترین مراسم‌های اسلامی است که هر سال باید باشکوه‌تر برگزار شود تا عظمت اسلام را نمایان‌تر سازد. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان نیز در برنامه بدرقه این موکب، گفت: به حمد الهی امروز شاهد یک مجموعه معنوی هستیم که ضمن تلاش و خدمت صادقانه در کار در زمینه خادمی زائران سید الشهدا و یاران باوفایش گام برداشته است و قرار است تا اربعین حسینی در کربلا به زائران آن حضرت خدمت‌رسانی کند.

علی نظری با بیان اینکه در دهه اول محرم نیز هیات عزاداری در شرکت که کاملا با هزینه خود کارمندان اداره می‌شود برپا می‌شود، اظهار کرد: موکب حضرت علی‌اکبر(ع) در مدت زمان حضور خود در کربلا به 400 نفر در هر شب اسکان و پذیرایی 600 نفر را در روز انجام می‌دهد و یک پزشک نیز برای خدمت‌رسانی در این موکب آماده است.

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‌ای گلستان نیز در این مراسم گفت: یکی از نخستین دستورات اسلام محبت به اهل بیت (ع) است  و یکی از مصادیق این محبت زیارت اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام احمد دیلم اظهار کرد: اصل، عمل به دستورات اهل بیت است و زیارت نیز باید با معرفت و درک صورت گیرد چرا که در این صورت ارزش بیشتری پیدا می کند.

وی تصریح کرد: کمک مالی به زائران امام حسین در صورتی که خود فرد توانایی رفتن نداشته باشد نیز تاکید شده است که چه بهتر است این کمک‌ها خالصانه و قربه الی‌الله باشد تا ماندگاری بیشتری پیدا کند.

دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه‌ای گلستان حفظ عفت، حیا و حجاب چه برای مردان و چه زنان را از تاکیدات اسلام دانست.

گفتنی است با مداحی ذاکر اهل بیت و چاووشی‌خوانی در بدرقه خادمین حسینی موکب حضرت علی‌اکبر (ع) این عزیزان راهی کربلا شدند.

قابل ذکر است که موکب حضرت علی‌اکبر (ع) کارکنان شرکت آب منطقه‌ای گلستان در طول ایام اربعین حسینی به مدیریت رمضانعلی الوند به آدرس «کربلا، میدان التربیه- شارع امام علی ابن ابیطالب (ع)» به خادمین و زائرین ابی‌عبدالله الحسین خدمت‌رسانی می‌کنند.

/ روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار