مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از برگزاری اولین رویداد ایده پردازی در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات(هکاتون) با همکاری مرکز آپا دانشگاه گلستان به میزبانی این استان خبر داد.

ایده پردازی درحوزه امنیت تولید و تبادل اطلاعات به میزبانی گلستان

به گزارش گلستان24؛ از این اداره کل، حسین مومنی اظهار کرد که هکاتون امنیت رویدادی است که در آن افراد مختلف در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات به ارائه نظر می پردازند. 
به گفته وی؛ این رویداد در دو بخش برگزارمی شود که بخش اول آن پیش رویداد با عنوان 'بوت کمپ امنیت' و در قالب یک کارگاه آموزشی بود که 4 آبان برگزار و شرکت کنندگان با مباحث امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و محورهای رویداد و نحوه ایده پردازی در این حوزه آشنا شدند.
وی افزود: بخش دوم با عنوان 'هکاتون امنیت' در تاریخ 11 و 12 آبان 1396 شامل طراحی و پیاده سازی ایده ها و ارائه ایده های برتر و اهدای جوایز خواهد بود. 
دکتر مومنی گفت: هکاتون امنیت رویدادی خلاقانه و نوآورانه با هدف شناسایی ایده‌ها و استعدادهای حوزه امنیت سایبری و حمایت از ایده‌ها و تجاری‌سازی آنها نیز است.
وی همچنین یادآور شد: علاقمندان و فعالان حوزه امنیت سایبری می توانند ایده های خود در هر یک از شاخه های مربوطه از جمله امنیت شبکه، امنیت برنامه نویسی، امنیت سامانه های تحت وب، امنیت اپلیکیشن های موبایل، امنیت سیستم عامل، امنیت پایگاه داده، تشخیص و تحلیل بدافزار، جرم یابی دیجیتال را از طریق سایت hackathon-gucert.ir به بخش ثبت نام ارسال نمایند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار