عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: از بودجه 220 میلیاردی شورا تنها 38 درصد آن محقق شده است.

کار تیم بسکتبال «یس آل» گرگان را بسیار ارزشمند می‌دانیم

به گزارش گلستان24؛سعید رحیمی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و هیات مدیره تیم بسکتبال «یس آل» گرگان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر گرگان و کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورا توجه به ورزش همگانی و رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهر است.

وی ادامه داد: نگاه شورا توجه به همه ورزش‌ها است و اگر تعللی در این راستا شکل می‌گیرد به دلیل نخواستن نیست بلکه ما با محدودیت‌های مالی روبرو هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: از بودجه 220 میلیاردی شورا تنها 38 درصد آن محقق شده است که در ردیف بودجه 400 میلیون تومان برای کمک به بسکتبال و هیات‌های ورزشی دیده شده بود که امروز تنها 38 درصد آن محقق شده است.

رحیمی گفت: رشته بسکتبال در گرگان از یک قدمت و تاریخ کهنی برخوردار است که نمی‌توان آن را منکر شد اما شهرداری گرگان امروز یک تیم حاضر در لیگ برتر دارد که ما وظیفه داریم در درجه اول نگاه حمایتی و مدیریتی خودمان را برای آن تیم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اما این نکته منکر آن نیست که ما نمی‌توانیم و یا نمی‌خواهیم به دیگر رشته‌های ورزشی بخصوص تیم دوم بسکتبال گرگان که با حضور جوان‌های آینده‌دار در لیگ برتر با نام «یس آل» گرگان شرکت کرده و از حمایت بخش خصوصی برخوردار است، کمک کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: حمایت از بسکتبال وظیفه ما است و از حضور دو تیم در لیگ برتر بسکتبال خوشحالیم و تا جایی که در توان داشته باشیم از هر دو تیم حمایت خواهیم کرد.

رحیمی گفت: ما کار تیم بسکتبال «یس آل» گرگان را بسیار ارزشمند می‌دانیم و به دنبال آن هستیم که با وجود تمام شرایط مالی موجود در شهرداری، به نحوی به این تیم کمک کنیم.

وی تاکید کرد: هماهنگی شورای شهر با نهادها و مسئولان متولی در امر برگزاری مسابقات تیم «یس آل» گرگان از کمترین کارهایی است که می‌توان انجام داد و به امید پروردگار در این راه گام بر خواهیم داشت.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار