آیت الله حسینی گرگانی:

آیت الله سید میرتقی حسینی گرگانی گفت: مردم باید با حداقل هزینه در این برنامه معنوی شرکت نمایند؛ چراکه شیعیان و عزیزانی که در این همایش پر شکوه حسینی حضور پیدا می‌کنند؛ نوعاً از طبقات متوسط جامعه هستند.

راهپیمایی اربعین حسینی؛ جبهه‌ای با عظمت در مقابل سلفی‌گری و تکفیر است

به گزارش گلستان24؛آیت الله سید میرتقی حسینی گرگانی، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی؛ جبهه‌ای با عظمت در مقابل شرک و کفر، سلفی‌گری و تکفیر است. از این رو، بزرگداشت آن شعار از شعائر مقدسه حسینی(سلام الله علیه) در جهان اسلام، بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه نباید افزایش هزینه‌های این سفر معنوی را بر مردم، تحمیل کرد، خاطر نشان کرد: مردم باید با حداقل هزینه در این برنامه معنوی شرکت نمایند؛ چراکه شیعیان و عزیزانی که در این همایش پر شکوه حسینی حضور پیدا می‌کنند؛ نوعاً از طبقات متوسط جامعه هستند، بعلاوه اینکه پائین آوردن هزینه‌های گزاف و از میان بردن درآمدهای بی‌مورد، خود موجب افزایش مشارکت در این راهپیمایی میلیونی جهان اسلام می‌شود.

آیت الله حسینی گرگانی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نباید برای برخی افراد، محل کاسبی شود، ابراز نمودند: دولت نباید در ایام اربعین حسینی کاسب‌کارانه عمل کند، بلکه باید خیّرین را در این مسیر بسیج کند تا مردم حداقل هزینه‌ها را پرداخت کنند. بعلاوه اینکه خود دولت نیز می‌تواند با تقلیل در برگزاری برخی همایش‌ها و جلسات کم فایده استانی و کشوری با تخصیص بودجه برای این امر معنوی که سبب عظمت اسلام و ایران اسلامی و عراق و دیگر کشورهای اسلامی می‌گردد، قدم‌های مؤثری را بردارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار