نسیم تغییرات در گلستان ؛

به نظر می رسد کار بررسی تعیین رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در حال انجام است و در این بین نام یک نفر برجسته تر از بقیه دیده می شود .

بررسی سوابق رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان + عکس

به گزارش گلستان24؛بعد از تغییرات بنیادین در سطح عالی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ، حال نسیم تغییرات در استان ها هم شروع شده و با این تغییرات حال و هوای تازه ای در کالبد خسته و پوسیده دانشگاه آزاد استان ایجاد می شود .

در استان گلستان هم از چند ماه پیش تغییرات کلید خورده و طیف فعلی که تمایل به ماندن دارند تغییرات را از دانشگاه های شهرستانها شروع کرده اند تا بلکه بواسطه چند تغییر در جایگاه خود بمانند که پر بحث ترین آن برکناری معاون اصلاح طلب دانشگاه آزاد گرگان بود .

اما جریان انقلابی استان از دکتر ولایتی خواسته که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان باید انقلابی و ارزشی باشد و در همین راستا چهره های مطرحی در این چند ماه اخیر برای تصدی این سمت معرفی شده اند .

اما در حال حاضر نام یک نفر بیشتر از بقیه برجسته دیده می شود و ان دکتر "حسین عجم نوروزی" است . استادیار پایه 20 و عضو قطعی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با رشته فیزیولژی گیاهان زراعی که تدریس در دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، راهنمایی بیش از 100 پایان ماه کارشناسی ارشد و 10 رساله دکتری در کارنامه وی وجود دارد .

رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان

 

عجم نوروزی متولد سال 1346 و اصالتا ازادشهری است اما سابقه او در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خیلی زیاد است بطوریکه او خدمت سربازی خود را در سال 76 تا 78 به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد گرگان گذرانده است .

وی در سال 72 تا 75 بورسیه کارشناسی ارشد همین دانشگاه بوده و مدیر گروه کشاورزی ، مسئول کسترش رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در طی سال های 84 13تا 1385 ، عضو شورای آموزشی دانشگاه به مدت 30 ماه ، مدیر مسئول مجله علوم و تکنولوژی بذر ، عضو شورای پژوهشی شهرداری گرگان از مهر ماه سال 1390، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از 28/5/87 تا مهرماه 1391  ، عضو کارگروه تعیین صلاحیت های عمومی هیات جذب استان از 1391، رییس دانشگاه آزاد گرگان از تیر ماه 1391 به تیرماه 1393 ، رییس هیات جذب اعضای هیات علمی استان گلستان از مهرماه 1391 تا تیرماه 1393 ، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از شهریور 1392تا تیرماه 1393 ، رییس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی از شهریور1392تا تیرماه 1393 ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و دبیر هیات امنای دانشگاه ازاد استان گلستان از ابان 1392 تا تیرماه 1393 ، عضو شورای راهبردی سما در استان گلستان به مدت یکسال از جمله سوابق اجرایی وی به شمار می رود .

از جمله فعالیتهای پژوهشی عجم نوروزی می توان به  تالیف 2 جلد کناب تخصصی فیزیولوژی گیاهی و زراعت غلات با همکاری  انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی  ، چاپ بیش از 30 مقاله ISIو علمی و پژوهشی ، ارایه بیش از 100 مقاله در همایش های بین المللی و ملی و مجری 12 طرح پژوهشی اشاره کرد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار