رییس دادگستری کل گلستان:

رییس دادگستری کل گلستان گفت: طبق قانون و بخشنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، توقف فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ممنوع بوده و بانک ها از توقیف این واحدها خود داری کنند.

توقف فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ممنوع است

به گزارش گلستان24؛هادی هاشمیان افزود: به همین علت محاکم قضایی، اجراییات ثبت و بانک ها نباید در اجرای مطالبات از واحدهای تولیدی، اقدام به تعطیلی و توقف کار و تولید نمایند. 
وی با اشاره به تشکیل ستادهای استانی اقتصاد مقاومتی با دستور رییس قوه قضاییه گفت: این ستاد با هدف کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در گلستان تشکیل شده است.
به گفته وی؛ مجموعه قضایی آماده است مشکلات حقوقی و قضایی تولیدکنندگان را با طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی حل و روند تولید و تثبیت اشتغال را شتاب بخشد.

** دستگاه های اجرایی و افراد اثر گذار برای حل و فصل خصومت ها به دستگاه قضایی کمک کنند
همچنین رییس دادگستری کل گلستان روز گذشته در دیدار با امام جمعه کلاله گفت: هر چند حل و فصل دعاوی و رسیدگی به پرونده ها وظیفه قوه قضاییه است اما ما به تنهایی نمی توانیم تنش ها و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را کاهش دهیم .
هادی هاشمیان افزود: در نیمه اول سال، گلستان در زمینه ضرب و جرح عمدی رتبه هشتم کشور را کسب کرد که این نشان می دهد در این بخش نیازمند توجه جدی و برنامه ریزی های اساسی هستیم.
وی گفت: خواسته ما از دستگاه های فرهنگی ، روحانیان ، افراد تاثیرگذار و بزرگان این است که هر کس به اندازه توان و مسئولیت خود در این بخش تلاش کند تا آسیب ها کمتر شود.
امام جمعه کلاله هم در این دیدار با قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی برای همکاری با این مجموعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

/ دادگستری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار