فرماندار بندرگز گفت: با پیگیری استانی و شهرستانی و براساس توافق با اداره کل راه آهن شمال شرق ، 3 تقاطع بر روی ریل راه آهن در محدوده شهری بندرگز ایجاد می شود تا بخش اعظم بار ترافیکی به مسیرهای جدید منتقل شود.

تحقق مطالبه 40 ساله شهروندان بندرگز

به گزارش گلستان24؛علی اصغر میرزایی روز چهارشنبه افزود: این محدوده شهری نیازمند مسیر جایگزین برای کاهش ترافیک وحوادث رانندگی بود.
پس از چند دهه پیگیری و تلاش مسئولان در راستای ایجاد مسیر جایگزین برای اتصال شمال به جنوب شهر که پیش از این صرفا از طریق یک مسیر صورت گرفته و مشکلات و خطرات بیشماری از جمله عدم امکان رسیدگی به موقع به حوادث و مصدومان احتمالی در زمان عبور قطار را باعث شده بود، صبح امروز باکس های بتنی مخصوص ایجاد زیر گذر در حاشیه ریل راه آهن در محدوده منتهی الیه غربی شهر بندرگز تخلیه شد.
شهردار بندرگز نیز ایجاد این زیر گذر را تحقق مطالبه 40 ساله شهروندان بندرگزی دانست و گفت: تامین و نصب باکس های زیر گذر از جمله تعهدات اداره کل راه آهن شمال شرق است که 12 باکس بتنی در این راستا در روزهای آینده برای ایجاد یک زیر گذر با دو خط عبوری رفت و برگشت به ابعاد 3 در 4 متر با قابلیت عبور خودروهای سنگین در محدوده غربی شهر بندرگز نصب می شود.
رضایی ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده عملیات نصب باکس های بتنی اجرایی می شود و پس از آن شهرداری بندرگز در راستای ایجاد دیوار حائل و فضای سبز جانبی اقدام خواهد کرد.
بندرگز در غرب استان گلستان و در فاصله 42 کیلومتری گرگان واقع است، خط آهن تهران - گرگان از مرکز این شهر عبور می کند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار