رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شش ماه نخست امسال گلستان در زمینه ضرب و جرح عمدی رتبه هشتم کشور را کسب کرد که این نشان می‌دهد در این بخش نیازمند توجه جدی و برنامه‌ریزی‌های اساسی هستیم.

گلستان رتبه هشتم کشور در زمینه ضرب و جرح عمدی را دارد

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در دیدار با امام جمعه کلاله اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و افراد اثرگذار برای حل و فصل خصومت‌ها به دستگاه قضایی کمک کنند.

وی تصریح کرد: هر چند حل و فصل دعاوی و رسیدگی به پرونده‌ها وظیفه قوه قضاییه است اما ما به تنهایی نمی‌توانیم تنش‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را کاهش دهیم.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: شش ماه نخست امسال گلستان در زمینه ضرب و جرح عمدی رتبه هشتم کشور را کسب کرد که این نشان می‌دهد در این بخش نیازمند توجه جدی و برنامه‌ریزی‌های اساسی هستیم.
هاشمیان گفت: خواسته ما از دستگاه‌های فرهنگی، روحانیان، افراد تاثیرگذار و بزرگان این است که هر کس به اندازه توان و مسئولیت خود در این بخش تلاش کند تا آسیب‌ها در این بخش کمتر شود.
امام جمعه کلاله هم در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضایی برای همکاری با دستگاه قضایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار