توسط کمیسیون فرهنگی صورت گرفت :

مهدی الفتی ژیمناست بااخلاق گلستانی و عضو تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور در مسابقات بین المللی یادواره سالامانوف توسط کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان مورد تقدیر قرار گرفت .

تکریم از ژیمناست بااخلاق گلستانی

به گزارش گلستان24؛ محمدابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با اعلام این خبر گفت: ورزشکاران هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان در در میادین ملی درخشش زیادی داشتند و افتخاراتی کسب کردند که مایه مباهات این استان است.

وی همچنین ضمن تبریک به مهدی الفتی ژیمناست بااخلاق گلستانی و عضو تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور در مسابقات بین المللی یادواره سالامانوف، افزود: این ورزشکار با افتخار گلستانی در این مسابقات توانست درابتدای رقابت ها درب خش تیمی مقام اول و دربخش انفرادی (دروسیله پرش خرک مقام اول و درحرکات زمینی مقام دوم)به فینال مسابقات راه یابد و در ادامه مسابقات در مرحله فینال تک اسباب توانست دربخش انفرادی (درحرکات زمینی وپرش خرک)صاحب 2مدال باارزش طلا شود وبا اقتدار بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه همچنین با اشاره به تخصیص بودجه به هیات های ورزشی و افزایش آن در سال  بودجه 96، اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش روی هیئت های ورزشی امیدواریم اعتبار افزایش یافته باعث رشد و ترقی ورزش شهر گرگان باشد.  

جرجانی همچنین نقش فضای فیزیکی در گسترش ورزش های همگانی را بسیار موثر دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به دنبال شناسایی زمین های بدون کاربری است که و پیگیری این موضوع را به منظور افزایش فضاهای ورزشی سطح شهر در دستور کار خود دارد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار