سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: دفعه دیگری امروز رو به رو تیم «یس ال» گرگان اصلا کیفیت فنی نداشت.

بازی با تیم بسکتبال «یس ال» گرگان اصلا کیفیت فنی نداشت

به گزارش گلستان24؛حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش رو به رو تیم بسکتبال یس ال گرگان در جمع خبرنگاران اضافه کرد: این نحو از دفعه دیگری به هیچ وجه مطلوب و قابل قبول نیست، به نظرم یک دفعه دیگری بود که بایستی عمل می گردید و منحصرا عمل گردید. 

  وی در نکته دفعه دیگری بعدی تیمش رو به رو پدافند رعد خوزستان بیان کرد: چند دفعه دیگری پیشی این تیم را دیده ایم، به جز بازیکنان سیستمی شماری را هم اضافه کرده اند، اما تفاوت فراوانی نمی کند.  

  سامری در نکته بکارگیری از بازیکنان جوان تیمش در ملاقات رو به رو تیم یس ال اهتمام کرد: زمانی تیم رو به رو با چنین ترکیبی(تنها هفت بازیکن غیر کلیدی ) به دفعه دیگری می آید ما هم به طور مسلم بازیکنان جوانمان را به میدان می آوریم تا شرایط  و مجالی برای آنها احداث گردد تا خود را به منصه ظهور بگذارند. 

  سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد: امروز دو بازیکن جوان خیلی مطلوب آبادانی مان دفعه دیگری خیلی فراوان مطلوبی را از خود ارائه دادند و نوید آن را دادند که در سالهای آینده توان دارند خیلی مساعدت وضع ما باشند. 

 

 

  سرمربی تیم یس ال گرگان در ایراد به آنچه بکارگیری از یک داور در سه دفعه دیگری پیاپی تیم اش عنوان می کرد در زمین دفعه دیگری حاضر نشد درکنار اینکه بازیکنان اصلیش را به زمین نفرستاد و ملاقات تیم یس ال گرگان با پالایش نفت آبادان در وضعی برپا گردید که تیم گرگانی تنها هفت بازیکن غیر اصلیش را با همراهی مربی تیم مسیری زمین کرد.

/ذاکرنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار