عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای شهر گرگان گفت: با مشاهده استعدادهای جوان در بسکتبال گرگان و تلاش‌های تیم بسکتبال «یس آل» گرگان طی سه سال اخیر، اعتقاد دارم گرگان ظرفیت تشکیل سومین تیم بسکتبال برای حضور در مسابقات لیگ برتر را نیز دارد.

گرگان ظرفیت 3 تیم بسکتبال را دارد

به گزارش گلستان24؛ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص حمایت از تیم‌های ورزشی این شهر بخصوص تیم بسکتبال «یس آل» گرگان که به عنوان تیم دوم از این شهر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، اظهار کرد: با مشاهده استعدادهای جوان در بسکتبال گرگان و تلاش‌های تیم بسکتبال «یس آل» گرگان طی سه سال اخیر، اعتقاد دارم گرگان ظرفیت تشکیل سومین تیم بسکتبال برای حضور در مسابقات لیگ برتر را نیز دارد.

وی ادامه داد: وجود این ظرفیت و تلاش جوانان شهر برای پیشرفت در بسکتبال نشان دهنده علاقه جوانان این شهر به این رشته ورزشی و علاقه گرگانی‌ها به ورزش است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: حمایت از تیم‌های ورزشی بخصوص حمایت از دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» گرگان از وظایف شورای اسلامی شهر گرگان است.

گرزین گفت: این حمایت برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان حمایت خاص و برای تیم «یس آل» گرگان یک حمایت همانند حمایت از همه تیم‌های ورزشی اما با نگاه ویژه‌تری است.

وی تاکید کرد: مشکل ورزش بسکتبال ما مشکل مالی نیست بلکه مشکل بسکتبال گرگان مدیریتی است و طی سال‌های گذشته نتوانستیم با مدیریت صحیح بودجه را به موقع به تیم تزریق کنیم و حتی در مسائل دیگر مدیریت بسکتبال گرگان هم خوب عمل نکردیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: من نگاهم این است که باید اتاق فکری با حضور نخبگان و شایستگان بسکتبال گرگان در شورای شهر تشکیل تا این مشکلات یکبار برای همیشه برطرف شود.

گرزین متذکر شد: امروز می‌بینیم که بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» گرگان با بازیکنان بومی حضور بسیار خوبی را در لیگ برتر داشته‌اند و اگر در کسب نتیجه هم موفقیت چندانی را کسب نکنند حداقل موفقیت ما این بوده که جوانان بومی گرگانی را کشف کرده و به آنها میدان داده‌ایم.

وی افزود: اگر این اعتماد به جوانان و افراد بومی را نداشته باشیم جوانان ما و شهر ما پیشرفت نخواهد کرد و به هیچ جایی نخواهیم رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار