دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم بندر ترکمن در غرب استان گلستان امروز همزمان با 13 آبان با برگزاری راهپیمایی، خشم انقلابی خود را علیه استکبار به نمایش گذاشتند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان بندرترکمنی در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش گلستان24؛راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت 9و 30 دقیقه روز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مختلف بندر ترکمن از محل اداره آموزش و پرورش این شهر به سمت چهار راه اسپریس آغاز شد.
امروز آحاد مردم ترکمن ؛ قزاق ؛سیستانی و محلی شهر و روستاهای بندرترکمن با حضور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان وسر دادن شعارهای انقلابی، بر مواضع اصولی کشور ایران و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تایید مجدد زدند.
دانش آموزان و دانشجویان بندرترکمن با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فریاد رسای 'هیهات منا الذله' خود را در این راهپیمایی به گوش وجدان های آگاه و حقیقت طلب جهان رسانده و بر استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کردند.
در این مراسم دختران و پسران ترکمن پارچه نوشته هایی با مضامین درود بر شهدای سرافراز عرصه علم و فناوری، آمریکا هیچ غلط نمی تواند، جهاد و استکبار ستیزی ادامه دارد و ما تا آخر ایستاده ایم؛ با خود حمل می کردند. 
در حاشیه مراسم گروهی از دانش آموزان سرودهای حماسی اجرا کردند.
در این مراسم فرماندار، جمعی از مسئولان و روحانیون شیعه و سنی شهرستان نیز حضور داشتند.
بندرترکمن با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار