رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می‎شود و مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان بار دیگر فریاد استکبارستیزی را در این روز سر می‎دهند.

مردم گلستان در راهپیمایی «13 آبان» فریاد استکبارستیزی سرمی‎دهند

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: راهپیمایی سراسری یوم‎الله 13 آبان «روز ملی مبارزه استکبار جهانی» شنبه هفته آینده ساعت 9:30 دقیقه صبح برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم حجت‎الاسلام شیرازی نماینده ولی‎فقیه در سپاه قدس کشور است، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان گرگان از میدان شهرداری-خیابان شهدا به سمت چهارراه شهدا و مصلی وحدت خواهد بود.

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به شرایط کنونی کشور و حساسیت‎های منطقه‎ای بر لزوم حضور پررنگ مردم مومن و ولایتمدار استان در راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان تاکید کرد و افزود: گزافه‎گویی‎های ترامپ رئیس‎جمهور آمریکا در مورد ایران بار دیگر نشان داد که این کشور قابل اعتماد نیست و شیطان بزرگ است.

احمدی با بیان اینکه کشورهای استکباری از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند، گفت: وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف بوده است، دشمن از وحدت مسلمانان می‎هراسد برای همین تلاش در ایجاد تفرقه‎انگیزی دارد.

وی بر لزوم بصیرت‎افزایی و روشنگری در جامعه تاکید کرد: همانطور که امام راحل فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند» این گفتمان به واسطه پشتوانه مردمی بوده است، لذا تا زمانی که مردم در صحنه باشند وحدت و همبستگی خود را حفظ و تقویت کنند احدی نمی‎تواند به این کشور نگاه چپ داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار