در قالب طرح خادمان حرم حسینی صورت می‎گیرد

سرپرست گروه اعزامی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به کربلای معلی گفت: شرکت آبفار گلستان در قالب طرح خادمان حرم حسینی با نام «فدای لب تشنه‎ات یا حسین (ع)» به زائران اربعین حسینی خدمت می‎کند.

خدمت رسانی شرکت آبفار گلستان به زوار اربعین حسینی

به گزارش گلستان24؛ابوذر پاسندی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: با آغاز پیاده‎روی میلیون‎ها زائر در اربعین حسینی اکیپ آبرسانی و کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در نقطه صفر مرزی مهران تا شهر بدره عراق به زائران اربعین حسینی خدمت‎رسانی می‎کنند.

وی بیان کرد: این شرکت که در قالب طرح خادمان حرم حسینی با نام «فدای لب تشنه‎ات یا حسین (ع)» به زائران اربعین حسینی خدمت می‎کند اقدام به اعزام دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار به ظرفیت 26 هزار لیتر به همراه یک دستگاه خودروی آزمایشگاه سیار برای بررسی کیفیت آب شرب کرده است.

سرپرست گروه اعزامی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به کربلای معلی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح 6 نفر از پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برای خدمت‎رسانی به زائران حسینی فعالیت می‎کنند. 

 

 

 

 

 

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی کردکوی با بیان اینکه خدمت‎رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از پنجم‎آبان ماه جاری آغاز شده است، بیان کرد: فعالیت این گروه تا 25 آبان‎ماه جاری ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار