معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید امور ایثارگران گلستان:

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه داشتن آگاهی و بصیرت یکی از نیازهای همه مسئولان نظام است، گفت: امروز مسئولان ما باید با بصیرت بیشتر نسبت به مسائل مربوطه اقدام و از مناسبت های مختلف فرصت سازی کنند.

داشتن آگاهی و بصیرت یکی از نیازهای همه مسئولان نظام است

به گزارش گلستان24؛ محمدعلی طالع زاری، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید امور ایثارگران گلستان در حاشیه راهپیمایی 13 مهر به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اتفاقات بسیار مهمی در 13 آبان رخ داده است که باعث شده تا این روز از اهمیت بسیار مهمی برخوردار باشد.

 

وی افزود: اکنون بعد از گذشت چندین سال از آن اتفاقات مردم ولایت مدار ما در روز 13 آبان به خیابان می آیند راهپیمایی می کنند و این روز فرصتی است تا همه ما ایستادگی خود را در مقابل استکبار جهانی نشان دهیم.

 

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید امور ایثارگران گلستان در خصوص یاوه گویی های ترامپ، گفت: این سخنان خصومت آمیز رئیس جمهور آمریکا صحت سخنان چند سال  قبل رهبر معظم در زمینه تذکرات در بحث  برجام را به خوبی روشن می کند.

 

وی تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند همه ما شاهد هستیم که استکبار قرار نیست دست از سر نظام اسلامی بردارد چرا که اینها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

 

طالع زاری اظهار کرد: همان گونه که رهبری فرمودند دشمن برای از بین بردن اصل نظام، بعد از بحث برجام هسته ای، به دنبال بحث های دیگری همچون برجام موشکی، محدود کردن توان دفاعی  و مسائل حقوق بشری خواهد رفت.

 

وی با بیان اینکه داشتن آگاهی و بصیرت یکی از نیازهای همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز مسئولان ما باید با بصیرت بیشتر نسبت به مسائل مربوطه اقدام و از مناسبت های مختلف فرصت سازی کنند تا مواضع خود را در برابر بیگانگان اعلام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار