چند روزی است که پای یک معاون زورکی در اداره کل کار ، رفاه و تامین اجتماعی استان گلستان با فشار نماینده شرق گلستان باز شده است .

فشار نماینده شرق گلستان برای بکارگیری معاون زورکی در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان

 

به گزارش گلستان 24 ؛  این معاون که آقای ( ن ) نام دارد و اهل کلاله است ، با فشار شهرام کوسه غراوی نماینده مینودشت ، کلاله ، مراوه تپه و گالیکش به این اداره کل معرفی شده است .

گفته شده که ابتدا خود نماینده طی نامه ای این فرد ا به مدیر کل این اداره معرفی می کند که آقای مدیر کل نیز بعد از دیدن نامه و اینکه فردی هیمن طوری معاونش بشود ناراحت شده و فرد مورد نظر را از اتاقش بیرون کرد.

اما فشار نماینده شرق گلستان به وزیر و تهدید به استیضاح باعث شد تا این بار وزیر نامه ای برای بکارگیری این فرد به این اداره بنویسد .

گفتنی است این فرد قبلا معلم و فرهنگی بوده و هیچ گونه تخصص و تبحری در زمینه اداره کل کار ، رفاه اجتماعی و تعاون ندارد و با فشار نماینده ، خود را به این اداره کل تحمیل کرده است .

گفته می شود که این روزها برخی کارکنان با دیدن این صحنه ها دل و دماغ کار کردن ندارند و بکارگیری ژن های خوب و سفارشی را عاملی جهت کمرنگ نمودن فعالیتهای خود می دانند .

انتهای پیام /

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

  • ح.ک
    0

    یکی از مشکلات ومعضلات این روزهای ادارات استان افراد اینچنینی هستند که لیاقت پیشرفت در سازمان خودرا نداشته و برسر سایر ادارات خراب میشوند.

آخرین اخبار