استاندار گلستان در جلسه کارگروه اشتغال استان:

استاندار گلستان گفت: استان گلستان جایگاه تمرین مدیریت نیست و باید عقب افتادگی‌های این استان در شاخص‌های توسعه درمقایسه با سایر استان‌ها جبران شود.

استان تمرین مدیریت نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، سید مناف هاشمی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان با حضور حمید کلانتری معاون امور تعاون وزیر، تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: گلستان استانی امن، زرخیز و با ظرفیت‌های بالا در تولید برق، انرژی و صنایع متوسط و بزرگ است و باید با اراده کامل، توازن بخشی منطقه‌ای و عادلانه را مدنظر قرار دهیم. گلستان، استان تمرین مدیریت نیست.

آقای هاشمی افزود: مجموع اعتبارات استان سالانه یکهزار میلیارد تومان است و یقیناً این رقم در مسیر توسعه استان کارگشا نخواهد بود، همانگونه که کل اعتبارات کشور ۳۵۰ هزار میلیارد تومان است و ۹۰ درصد آن صرف امورات جاری می‌شود.

وی تاکید کرد؛ باید از بخش خصوصی بخواهیم با ما در توسعه گلستان همکاری کنند و بنده یکی از اولویت‌های خود را شرکت در جلسات مربوط به اشتغال، سرمایه گذاری و رفع موانع تولید قرار خواهم داد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد؛ شاخص‌های فعالیت‌های ما بر اساس شایستگی است و رفاقت ما بر اساس کار خواهد بود.

دکتر هاشمی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر اهمیت ظرفیت استان‌های مرزی که هم فرصت و هم تهدید هستند گفت: باید بازارچه‌های مرزی استان درشأن و جایگاه گلستان و به گونه‌ای باشد که از اقصی نقاط کشور برای خرید به آن مراجعه کنند.

وی با اشاره به ۱۸ میلیون مسافر عبوری از استان گلستان گفت: باید برای جذب گردشگر فروشگاه‌های بزرگ، مکان‌های جاذب گردشگری و هتل‌های خوب و بازار‌های جذاب ایجاد کنیم.

وی افزود: باید در موضوعات کشوری همچون طرح تحول سلامت در استان‌های محرومی مثل گلستان به ایجاد اشتغال نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/


منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار