رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تمامی اظهاراتی که در فضاهای مختلف درباره رد صلاحیت شهردار منتخب گرگان از سوی وزارت کشور منتشر می‌شود شایعه است و تا این لحظه چنین موضوعی به صورت مکتوب و رسمی به شورای شهر گرگان ارسال نشده است.

رد صلاحیت شهردار منتخب گرگان کذب است

به گزارش گلستان24؛ فائزه عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مسائل مطرح شده در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری محلی درباره رد صلاحیت شهردار منتخب از سوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: تمامی مباحث مطرح شده تنها شایعه است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما دائم با وزارت کشور در ارتباط هستیم و موضوعات را پیگیری می‌کنیم اما تا به این لحظه هیچگونه مکاتبه رسمی و مکتوب درباره رد صلاحیت شهردار منتخب از سوی وزارت کشور با شورای اسلامی شهر گرگان انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص احکام صادر شده از سوی مراجع قضایی درباره شهردار منتخب گفت: من موضوع را از شخص آقای «ثابت قدم» شهردار منتخب پیگیری کردم که ایشان اعلام کردند آن پرونده مختومه شده و من نیز رفع اتهام شده‌ام.

عبداللهی بیان کرد: قرار بر این است که واحد حقوقی شهرداری رشد، موضوع مخدومه و رفع اتهام آقای ثابت قدم را برای ما ارسال کنند که ما نیز در انتظار دریافت این موضوع هستیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر شهردار منتخب از سوی وزارت کشور رد صلاحیت شود روند تصمیم‌گیری درباره شهردار گرگان چه خواهد شد گفت: این موضوعی است که شورا باید روی آن نظر دهد و تصمیم به صورت جمعی اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار