رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سرانه درمان دولتی در گرگان بسیار پایین است و با توجه به توانایی نداشتن شهروندان در پرداخت سرانه های خصوصی، باید توجه ویژه ای به آن شود.

جانمایی بیمارستان هزار تختخوابی گرگان مناسب نبود

به گزارش گلستان24؛فائزه عبداللهی شامگاه شنبه، در شانزدهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن اشاره به وقایع ۱۳ آبان اظهار کرد: سرانه درمان دولتی در شهر گرگان بسیار کم است و با توجه به این که همه شهروندان توانایی استفاده از سرانه های خصوصی را ندارند باید یک جلسه فوق العاده در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: به منظور رفع کمبود سرانه درمانی پیگیری ها با مسئول دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

عبداللهی تصریح کرد: جانمایی بیمارستان هزار تختخوابی گرگان مناسب نبود، اعضای شورا بر این هستند که با مسئولان هم فکری کنند و کارشناسانی برای تأسیس شهرک سلامت داشته باشیم تا کمبود فضای درمانی برطرف شود و امیدواریم در این مهم، ریاست دانشگاه علوم پزشکی به ما کمک کند.

وی به اولویت شورای پنجم اشاره کرد و گفت: سلامت مهم ترین اولویت شورا است که بخشی از آن پیشگیری، بخشی درمان و بخشی دیگر ورزشی است و درصدد هستیم تا سرانه ها را افزایش دهیم. 

عبداللهی همچنین در خصوص حقوق شهروندی گفت: بسیاری از حقوق شهروندی به دلیل نهادینه نشدن اجرا نمی شود لذا باید تلاش کنیم تا مردم مطالبه گر شوند.

وی ادامه داد: البته مردم هم باید از شرح وظایف اداره ها و نهادها مطلع باشند و خواسته های منطقی داشته باشند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار