یک منبع مطلع گفت : جابجایی مدیران در استان گلستان بعد از آمدن "این فرد" از اربعین و پایان موکب داری ، در گلستان گلید می خورد .

تغیرات "مدیریتی" در گلستان به بعد از اربعین موکول شد

به گزارش گلستان 24 ؛ یک منبع موثق که نخواست نامش فاش بشود گفت: تغییرات و جابجایی مدیریتی در استان گلستان از یکماه آینده آغاز می شود .

این فرد در جواب سوال ما که چرا یک ماه آینده ، گفت : چون رضا جعفری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان هم اکنون در سفر اربعین حضور دارد و بعد از اتمام فعالیتش در موکب گلستان به گرگان خواهد آمد و در تغییرات همکاری خواهد داشت .

قبلا هم عنوان شده بود که رضا جعفری مسئول دفتر آیت الله نورمفیدی در انتخاب استاندار نقش برجسته ای داشت و اینکه تغییرات استان گلستان و جابجایی مدیران منوط به بازگشت وی از سفر کربلا شده ، بیراهه نیست .

البته اینکه بخواهیم دخالت در عزل و نصب ها و انتصابات در استان را به گردن نماینده ولی فقیه در استان بیندازیم شاید خوب نباشد چون آیت الله نورمفیدی ممکن است از ارتباطات پشت صحنه مسئول دفترش در جریان نباشد .

اگر این خبر درست باشد استاندار گلستان که در طول یک ماه گذشته نقش خوبی در اذهان عمومی استان بجای گذاشته و از وی به نیکی یاد می شود ، دقت بیشتری داشته باشد تا توسعه استان را فدای معاملات شخصی و جناحی نکند .

انتهای پیام /


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار