مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: وزیر ورزش و جوانان ظهر فردا برای افتتاح یکی از بزرگترین طرح‌های ورزشی گلستان به این استان سفر می‌کند.

وزیر ورزش فردا به گلستان سفر می کند+ برنامه ها

به گزارش گلستان 24، بهمن طیبی اظهار داشت: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت 10 و 15 دقیقه صبح فردا تهران را به مقصد گلستان ترک کرده و پس از دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، با کارکنان و فعالان ورزش و جوانان استان گلستان دیدار می‌کند.

وی افزود: محمود گودرزی عصر فردا پس از غبارروبی گلزار شهدا در گنبدکاووس، برای افتتاح استادیوم 5 هزار نفری گنبدکاووس رفته و یکی از بزرگترین طرح های ورزشی استان گلستان را افتتاح می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد:احداث ورزشگاه گنبدکاووس به مساحت 24 هکتار با گنجایش 5 هزار نفری تماشاچی، رختکن مجزا و زمین فوتبال استاندارد با ابعاد 105 در 68 متر و ساختمان‌های اداری مرتبط و همچنین پیست دوومیدانی 6 خط، با تامین 600 لوکس روشنائی و قابل توسعه به مجموعه 15 هزار نفری از شهریور ماه سال 1387 آغاز شده است.

به گفته طیبی، 10 میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای این مجموعه هزینه شده و همه بخش‌های آن مانند چمن مصنوعی قابل بهره‌برداری است.

وی گفت: این مجموعه برای شرق استان گلستان ساخته شده و ورزشکاران شرق استان گلستان از آن بهره‌مند می‌شوند./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار