مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن طرح «روستا تعاون» در سه روستای گلستان خبر داد.

طرح «روستا تعاون» در سه روستای گلستان اجرایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛ سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: جلسه توجیهی طرح روستا تعاون برای دهیاران و شوراهای غرب گرگان در حضور نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان، بخشدار مرکزی گرگان و همچنین اقای کلانتری معاون وزیر در امور تعاون برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح روستا تعاون در سه روستای «عطا آباد اق قلا»، «وامنان آزادشهر» و «راو کلاله» اجرا شده است، افزود: از طرح روستا تعاون در روستای عطا آباد اق قلا با فعالیت بر اساس زنجیره تولید از تهیه مواد اولیه، تولید، و فروش تحت عنوان تامین نیاز تولید کنندگان مبل بازدید به عمل آمد.

مازندرانی ادامه داد: مشخص کردن روستاهای هدف با اعمال نظر فرمانداران در شورای برنامه ریزی شهرستان ها و تصویب در کمیته انسانی به تعداد ۲۸ روستاانجام شده است.

وی گفت: انتخاب ۱۸ روستا در کمیته استانی و ارسال به وزارت متبوع بر اساس تعاونی های موجود، ثبت شده و مصوب شورای برنامه ریزی شهرستان ها از سوی فرمانداران اعلام و انجام شد.

مازندرانی گفت: جلسه توجیهی با تمام فرماندهان بسیج شهرستان ها و بسیج سازندگی انجام شده تا بتوان از ظرفیت آن ها در طرح روستا تعاون استفاده کرد.

وی افزود: لازم به ذکر است طرح روستا تعاون در روستای وامنان آزادشهر به شکل متمرکز در هفته تعاون افتتاح شد.


انتهای پیام /

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار