نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گفت: همسویی و همگرایی بین مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در گلستان در مورد تغییر استاندار وجود دارد و به زودی استاندار جدید گلستان معرفی می شود.

استاندار جدید گلستان به زودی معرفی می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ رامین نورقلی پور اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در استان داریم و ضمن تشکر از مدیریت فعلی استان به طور قطع به زودی شاهد تغییرات در مجموعه استانداری گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در آینده ای نه چندان دور استاندار جدید گلستان معرفی می شود، افزود: امروز (چهارشنبه) مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی جلسه داشتند و مجدد روی این موضوع صحه گذاشتند در صورتی که در شرایط مساوی گزینه وجود داشته باشد به طور قطع و یقین از گزینه بومی حمایت می کنیم.

نماینده مردم شهرستان های غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به تعهدی که در استان به مردم و گروه های مختلف سیاسی داریم از گزینه بومی حمایت خواهیم کرد.

رایزنی ها ادامه دارد

وی اضافه کرد: هنوز موضوع انتخاب استاندار جدید گلستان قطعی و نهایی نشده و جلسات و رایزنی های مختلفی در حال انجام است تا به زودی به چند گزینه نهایی برسیم.

نورقلی پور تصریح کرد: تمام پروسه انتخاب استاندار در اختیار مجمع نمایندگان نیست اما یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در پروسه طولانی و مهم این انتخاب هستند.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در انتخاب استاندار رئیس جمهور، معاون اول ایشان، وزارت کشور، نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تاثیرگذار هستند و مجمع نمایندگان به جد پیگیر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون همسویی و همگرایی کامل بین مجمع نمایندگان استان و آیت ا... نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای انتخاب استاندار جدید گلستان وجود دارد.

نورقلی پور بیان کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان یکی از مجامع نمایندگان کشور است که حامی دولت است و در نزد دولت هم جایگاه خاصی دارد و از این حیث امیدواریم گزینه نهایی استانداری گلستان به زودی معرفی شود.
منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار