مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان:

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان با بیان این مطلب که استان گلستان در آذر ماه سالجاری میزبان نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان است، افزود: این نمایشگاه تخصصی برای هشتمین بار در استان برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این خبر گفت: استان گلستان برای هشتمین سال پیاپی اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان کرده است که همانند سال های گذشته، پیش بینی ما بر این است که استقبال بی نظیری از سوی مردم استان از این نمایشگاه رخ دهد.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که جدول زمانبندی این نمایشگاه به چه صورت خواهد بود، افزود: این نمایشگاه از تاریخ 7 آذر ماه فعالیت خود را آغاز و تا 10 آذر ماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

"یزدی" تصریح کرد: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان، هشتمین نمایشگاه تخصصی رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات (IT) و همچنین نمایشگاه اتوماسیون اداری، سیستمهای مخابراتی ، موبایل و شهر الکترونیکی برگزار خواهد شد.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در ادامه اظهار کرد: کار ثبت نام از غرفه داران این نمایشگاه ادامه دارد و در روز های آینده اطلاعات بیشتری در اختیار مردم استان قرار داده خواهد شد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا واقع شده است که همه ساله میزبان هزاران تن از مردم استان در راستای جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار