رئیس هیات والیبال گلستان خبر داد

رئیس هیات والیبال گلستان از عزیمت تیم های منتخب نظامیان جمهوری اسلامی ایران به برزیل خبر داد و گفت: چهار والیبالیست ساحلی باز استان در این مسابقات حضور دارند.

والیبالست های گلستانی در مسابقات والیبال ساحلی برزیل

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان، عیسی سنگدوینی اظهار کرد: ملی پوشان ساحلی ایران در قالب تیم های 'الف و ب' با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی از گنبدکاووس و آق محمد سلاق و حامدمیرزاعلی از آق قلا به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان اعزام شدند.
وی که به عنوان مربی، این بازیکنان را در مسابقات همراهی می‌کند، افزود: این تیم یکشنبه شب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به دوبی سفر کرد و در ادامه عازم ریودوژانیرو می‌شود.
رئیس هیات والیبال استان گلستان ادامه داد: در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) که از 15 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه ادامه دارد، 20 تیم شرکت کرده‌اند که نمایندگان کشورهای برزیل، ایران، چین، قطر، اندونزی، آلمان، ایتالیا و کانادا از تیم‌های مهم شرکت کننده هستند.
وی تاکید کرد: این مسابقات به عنوان انتخابی المپیک سیزم سال 2019 محسوب می‌شود که تیم‌های برتر سهمیه کسب می‌کنند.
سنگدوینی بیان کرد: شهریور سال گذشته مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور نیروهای مسلح و انتخابی جهان با حضور نمایندگانی از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی آق‌قلا برگزار شد که تیم‌های بسیج الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و بسیج ب (آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی) با کسب مقام های اول و دوم برای حضور در رقابت های سیزم سهمیه کسب کردند.
وی ادامه داد: نادر انصاری به عنوان داور و مسعود یزدان پناه مسئول داوران سیزم نیز در مسابقات والیبال ساحلی نظامیان جهان حضور دارند.
گفتنی است، استان گلستان از قطب های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود و ملی پوشان متعددی را در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار