با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: در سال گذشته 190 طرح رونق تولید با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان به متقاضیان در بخش کشاورزی گلستان ارائه شد.

معرفی 280 طرح رونق تولید در بخش کشاورزی به بانک‌های استان

به گزارش گلستان24؛حسین کاویانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در سال گذشته 190 طرح رونق تولید ایجاد شد که این طرح با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان به متقاضیان در بخش کشاورزی گلستان ارائه شد.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی و تثبیت شغل برای 3 هزار نفر در گلستان ایجاد شد، تصریح کرد: در سال گذشته حدود 3 هزار نفر اشتغالزایی و یا تثبیت شغل در بخش کشاورزی در سطح استان گلستان ایجاد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه تاکنون حدود 280 طرح با اعتبار 320 میلیارد تومان در بخش کشاورزی به تصویب رساندیم، ابراز کرد: با فعالیتی که در سال گذشته داشتیم بالغ بر 120 هزار تن به تولید استان گلستان اضافه شد و تاکنون حدود 280 طرح با اعتبار 320 میلیارد تومان در جلسات مربوط به کارگروه تسهیل و رونق تولید که با ریاست استاندار است در بخش کشاورزی به تصویب رساندیم.

کاویانی درخصوص طرح‌های رونق تولید در سطح استان گلستان خاطرنشان کرد: طرح‌های رونق تولید در جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید به بانک‌های عامل استان گلستان از جمله بانک ملی، بانک کشاورزی و بانک صادرات معرفی شد.

وی با بیان اینکه 280 طرح رونق تولید به بانک‌های استان گلستان معرفی شدند،  افزود: 280 طرح رونق تولید در بخش کشاورزی به بانک‌های استان گلستان معرفی شدند و متقاضیان بعد از تکمیل پرونده در بانک‌های عامل و شعب‌ تحت پوشش این بانک‌ها در سراسر استان گلستان می‌توانند تسهیلات مورد نیاز خود را در بخش کشاورزی در راستای افزایش تولید دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه همه ساله بالغ بر 86 میلیارد تومان اعتبارات مکانیزاسیون به متقاضیان در بخش کشاورزی تسهیلات داده می‌شود، افزود: علاوه بر منابعی از محل رونق تولید داده می‌شود همه ساله بالغ بر 86 میلیارد تومان اعتبارات مکانیزاسیون ، تجهیز، تکمیل و افزایش ضریب مکانیزاسیون به متقاضیان اعطا می‌شود تا اقدام به خرید کمباین، تراکتور و دنباله‌بندها کنند.

کاویانی از تسهیلات خرید مکانیزاسیون در استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: بهره‌ای که تاکنون در راستای خرید مکانیزاسیون به متقاضیان در بخش کشاورزی داده می‌شود 15 درصد است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان ادامه داد: صندوق توسعه روستایی در سطح کشور 6 هزار میلیارد تومان به این موضوع در مناطق محروم و روستاییان داده شد و بهره‌ای بالغ بر 6 درصد است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار