ابراهیم قائمی کارمند هنرمند دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در آستانه بازنشستگی سودای برپایی نمایشگاهی از آثار خود را دارد.

نمایشگاهی دیگر در آستانه بازنشستگی

به گزارش گلستان24؛ابراهیم قائمی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و هنرمند چیره دست نقاشی که در آستانه بازنشستگی قرار دارد تصمیم گرفته است تا پایان سی سال خدمت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی اش جشن بگیرد.

قائمی را در اتاق کارش هر روز صبح تا ساعت ۱۶ می توان ملاقات کرد، البته اتاق کاری که دیوارهایش مزین به تابلوهای زیبایی از خودش است.

تصمیم به برپایی نمایشگاه در سال پابان خدمت فرصتی شد تا دمی با او به گفت‌وگو بنشینیم. حاصل این گفت‌وگو را در ادامه می خوانید.

قائمی که متولد سال ۱۳۴۳ روستای چهارده کردکوی در استان گلستان است است می گوید: «با مهاجرت خانواده در سال های تحصیل در دوره ابتدایی به گرگان خیلی زود کار نقاشی را که از کودکی شروع کرده بودم به نزد استاد بردم.»

 

او درباره نخستین نقاشی هایش اظهار می کند: «نخستین نقاشی چهره برادرم بود و با دیدن آن، خانواده و به ویژه پدرم خیلی زود این استعداد را در من یافت و با تصمیم پدر، کار آموزش نقاشی را نزد استاد ابراهیم مناجاتی در گرگان شروع کردم، دوره ۶ ماهه آموزش طراحی و رنگ روغن را نزد این استاد گذراندم و پس از آن علاقه شخصی و استعداد خدادادی بود که مرا با نقاشی همراه کرد.»

قائمی نخستین بار در سال ۱۳۷۵ تعدادی از نقاشی هایش را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به معرض عموم گذاشت.

وی که در تدارک برگزاری نمایشگاهی با ۲۵ اثر تابلو نقاشی در سال پایانی خدمتش در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان است بیان می کند: «در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز تاکنون به طور اختصاصی سه نوبت نمایشگاه برگزار کرده ام که همواره آثار ارایه شده مورد توجه دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه قرار گرفته است.»

 

کارمند امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار می کند: «خداوند هنر را در اشکال مختلفش در نهاد ایرانیان به امانت قرار داده است و این ما هستیم که آن را باید در خود پیدا کرده و به شکل مثبت و درست مورد استفاده قرار دهیم.»

/آنا

ارسال نظر

آخرین اخبار