گلستان24 گزارش می دهد؛

با اعمال فشار افکار عمومی بر انتخاب محسن تربتی نژاد برای تصدی شهرداری کردکوی وی طی نامه ای از این سمت استعفاء کرد.

استعفای بدون تاریخ تربتی نژاد/زد بند در شورای شهر کردکوی

به گزارش گلستان24؛پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ژن خوب کردکوی تاب نیاورد و از سمت خود استعفاء کرد،محسن تربتی نژاد که فرزند نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی بود با کسب رای اعتماد اعضای شورای شهر شهردار کردکوی شد.

با انتخاب تربتی نژاد برای تصدی شهرداری کردکوی عده ای زیادی از فعالین سیاسی و مردم استان به علت عدم تجربه ی کافی و سوابق اجرایی با حضور محسن تربتی نژاد در شهردرای کردکوی مخالفت کردند که این مسئله باعث شد تا فشار سیاسی و رسانه ای زیادی بر محسن تربتی نژاد وارد شود.

در ادامه به علت این مخالفت ها و فشار افکار عمومی، محسن تربتی نژاد منتخب شورای شهر کردکوی با تسلیم استعفاء نامه خود به رئیس شورای شهر کردکوی از سمت خود استعفا کرد.

همچنین یک منبع موثق در شواری شهر  کردکوی به خبرنگار ما گفت:آقای تربتی نژاد به دلایل مشخص از ادامه مسیر مراحل اداری انصراف داده و از اعضای شورا ضمن تقدر و تشکر خواهش نموده تا برای تعیین تکلیف سریع تر مدیریت شهری و انجام امور برحق مردم فهیم کردکوی نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدامات لازم را  به عمل بیاورند.

او دامه داد: به همین علت سه عضو شورای شهر کردکوی از این اقدام داوطلبانه ی منتخب شورای شهر تقدیر کرده وبرای وی آرزوی توفیق در طول مسیر زندگی کرده اند.

با کمی دقت به متن این نامه می توان دریافت که این نامه از خیلی قبل تنظیم و امضا شده زیرا که نبود تاریخ و همچنین امضا با نام شهردار کردکوی در حالی که وی هنوز تایید صلاحیت نشده نشانه های زد و بند 3 عضو شورای شهر که به وی رای داده اند می باشد.

با این تفاصیل مردم شهر کردکوی چگونه می توانند به کسی اعتماد کنند که با زد و بند به مقام شهرداری رسیده و برای رسیدن به این جایگاه نامه سفید امضا می کند.

گفتنی است که این نامه توسط یکی از اعضای شورای شهر کردکوی که جزو سه نفر رای دهنده به تربتی نژاد بوده به دست ما رسیده است.

متن این استعفاء نامه به شرح زیر می باشد:

احتراماً بدین وسیله اینجانب محسن تربتی نژاد به شماره ملی 2122535656 به شماره شناسنامه 6 که از مورخه ...... در شهرداری کردکوی در سمت شهرداری مشغول به کار می باشم نظر به این که به دلایل شخصی و سایر دلایل قادر به ادامه خدمت در تصدی شهردار نمی باشم تقاضای استعفای خود را از تاریخ ........ به حضور آن مقام محترم تقدیم و اعلام میدارم.

در مدت همکاری خود در این مجموعه بسیار از رهنمودها ورشادت های حضرت عالی و دیگر اعضای محترم شورای شهر بهره مند شده و امیدوارم همکاری بنده نیز برای شهرداری کردکوی مثمره بوده باشد.

خواهشمند است مراتب استعفاء نامه ی اینجانب را با طرح در اولین جلسه رسمی بررسی و پس از اتخاذ تصمیم در ارتباط با درخواست اینجانب نتیجه را به بنده ابلاغ فرمایید بدیهی است که اینجانب تا زمان تصمیم گیر ی اعضای محترم شورای شهر در خدمت شهرداری بوده و از وظیفه خود ذره ای قصور و کوتاهی نخواهم کرد. 

پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر و امتنان را دارم.

شهردار کردکوی/ محسن تربتی نژاد

photo_2017-11-14_00-01-55

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار