فوری//

بعد از واکنش های زیاد نسبت به تصدی شهرداری کردکوی توسط یک ژن خوب سرانجام شواری شهر کردکوی با حضور این فرد در پست شهرداری این شهر مخالفت کرد.

پایان تراژدی ژن خوب در کردکوی/طی نامه ای از سوی شورای شهر کردکوی محسن تربتی نژاد از تصدی  پست شهرداری این شهر کنار گذاشته شد+سند

به گزراش گلستان24؛بعد از این که نامه ی استعفای محسن تربتی نژاد بدون تاریخ و امضا توسط این پایگاه خبری منتشر شد موجی از واکنش ها نسبت به این نامه در سطح استان صورت گرفت که گمانه زنی هایی در خصوص معامله اعضای شورای شهر کردکوی با تربتی نژاد مطرح شد.

انتخاب محسن تربتی نژاد برای تصدی پست شهرداری کردکوی به علت اینکه وی هیچ سوابق اجرایی و مدیریتی نداشت و با استفاده ی از رانت پدرش می خواست بر این کرسی بنشیند مورد تایید مردم  و فعالین سیاسی استان و کردکوی نبود.

به همین علت این پایگاه خبری با گزارش های مکرر خود در خصوص این رانت خواری و معامله ی اعضای شورای شهر، باعث شد تا واکنش ها به این انتخاب ادامه داشته باشد تا این که یک از اعضای شورای شهر کردکوی که جزء حامیان تربتی نژاد بود بر زمره ی مخالفین وی پیوست .

در ادامه محمد رضا شریف موسوی با پیوستن به مخالفین تربتی نژاد یعنی آقایان رضاروشناسان ورسول فیروزیان به علت برتری تعدادی نسبت به دیگر اعضای شورای شهر، این افراد طی نامه ای به رئیس شورای شهر خواهان برکناری محسن تربتی نژاد شدند.

ضمن تشکر از اعضای شورای شهر کردکوی برای جلوگیری از فساد و زد بند در شورای شهر امیدواریم با انتخاب یک شهردار باتجربه در آبادانی شهر نقشی بسزایی داشته باشند.

این موضوع نیز درس عبرتی شد برای آن دسته از سیاسیونی که در نظر دارند گلستان را حیات خلوت بازی های سیاسی خود بکنند و مهره های خود را در این استان به دلخواه بچینند.

photo_2017-11-15_18-14-45

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار