مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با انجام قرعه کشی در فدراسیون ، تیم های شرکت کننده در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا حریفان خود را شناختند.

تیم های شرکت کننده در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا حریفان خود را شناختند

به گزراش گلستان24؛ام کلثوم ساوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون این رقابت ها در دو گروه 5 تیمی در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند. 
وی بیان کرد: براساس این قرعه کشی در بخش مردان تیم های هند، پاکستان، ژاپن ،عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند. 
به گفته وی؛ در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران ، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند. 
ساوری به فضاسازی شهری در آستانه رقابت های کبدی قهرمانی آسیا درگرگان اشاره کرد و گفت: در فاصله چند روز مانده به آغاز رسمی این رقابت ها و با همراهی همه دستگاه ها ، فضای شهر گرگان به عنوان محل برگزاری این رقابت ها مملو از طرح ها و بنرهای مرتبط با مسابقات است که امیدواریم مردم ورزش دوست استان از این رقابت ها استقبال کنند. 
وی همچنین از پخش مستقیم این رقابت ها از شبکه های تلویزیونی خبر داد و افزود: پس از هماهنگی با صدا و سیما این رقابت ها به صورت زنده از شبکه های ورزش ، شما ، 3 و گلستان پخش خواهد شد.
گرگان مرکز استان گلستان از سوم تا ششم آذرماه میزبان رقابت های کبدی مردان و زنان آسیا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار