سرپرست پلیس فتا گلستان خبر داد

سرپرست پلیس فتا گلستان از دستگیری مدیر 110 کانال تلگرامی مستهجن توسط کارشناسان این پلیس خبر داد و گفت: متهم با همکاری پلیس فتا مشهد دستگیر شد.

مدیر کانال های تلگرامی مستهجن در دام قانون

به گزارش گلستان۲۴؛وحید صاحبکاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روزهای گذشته دو مرجوعه قضایی توسط دو خانم گرگان به پلیس فتا گلستان واصل شد که موضوع شکایت آنها دسترسی غیرمجاز فردی به پروفایل شخصی آنها، سرقت تصاویر و فیلم‌های شخصی و اخاذی و تهدید بوده است.

وی ادامه داد: این دو خانم بیان کردند پس از آنکه فردی ناشناس به آنها پیام داده و اظهار کرده که اقدام به سرقت تصاویر و فیلم‌های شخصی آنها از طریق دسترسی غیرمجاز (هک) تلفن همراه آنها کرده است.

سرپرست پلیس فتا گلستان خاطرنشان کرد: متهم با تهدید قصد اخاذی از این دو خانم را داشته که پس از عدم تمکین این دو فرد، متهم شماره تلفن و تصاویر و فیلم‌های آنها را در کانال‌های تلگرامی که خودش مدیریت آنها را بر عهده داشته منتشر کرده است.

صاحبکاران گفت: این اقدام متهم در شرایطی صورت گرفت که با انتشار تصاویر و شماره تلفن همراه این دو خانم گرگانی، به آنها عنوان‌های نامناسبی را منتسب کرده که باعث هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت برای آنها شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهیمت موضوع، پرونده با جدیت توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان پیگیری شد که پس از اقدامات فنی و پلیسی و تخصصی، متهم در استان خراسان‌رضوی شناسایی شد.

سرپرست پلیس فتا گلستان تصریح کرد: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از پلیس فتا گلستان به استان خراسان‌رضوی اعزام و متهم با همکاری پلیس فتا مشهد مقدس دستگیر شد.

صاحبکاران گفت: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد این فرد مدیریت 110 کانال تلگرامی مستهجن را بر عهده دارد که به صورت دائم در آنها فعالیت داشته است.

وی تاکید کرد: هر کدام از این گروه‌های مستهجن دارای چندین هزار عضو بوده که اکثر آنها ناخواسته و بدون اخذ ‌اجازه به این گروه‌ها و کانال‌ها اضافه شده‌اند.

صاحبکاران در پایان گفت: متهم با تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار