مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز به تدریج استان تحت تاثیر سامانه سرد و بارش قرار می گیرد، گفت: در طول فعالیت این سامانه مناطق مختلف استان کاهش دمای ۱۴ تا ۱۶ درجه سیلسیوس تجربه خواهند کرد.

کاهش دمای هوای گلستان

به گزارش گلستان24؛نوربخش داداشی، مدیرکل هواشناسی استان گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برای امروز تا آخر وقت آسمان استان نسبتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

 

وی افزود: با توجه به حاکمیت جریانات جنوبی همچنان مردم استان شاهد روز گرمی خواهند بود، همین طور در برخی از مناطق شرق و ارتفاعات استان وزش نسبتا شدید باد پیش بینی می شود.

 

داداشی اظهارداشت: از اواخر وقت امروز به تدریج استان تحت تاثیر سامانه سرد و بارش قرار می گیرد که پیامد آن وزش باد، ابری شدن آسمان، بارش باران و تشکیل مه خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: این سامانه تا اواسط روز یک شنبه هفته آینده در استان فعال خواهد بود، در طول فعالیت این سامانه مناطق مختلف استان کاهش دما 14 تا 16 درجه سیلسیوس تجربه خواهند کرد.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با توجه به کاهش دما پیش بینی می شود در ارتفاعات و برخی از مناطق کوهپایه به شکل برف خواهد بود و به سبب بارش باران آب گرفتگی برخی از معابر عمومی دور از انتظار نیست.

 

وی افزود: به دلیل بارش برف در ارتفاعات و همین طور پدیده مه اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار