جمع کثیری از مقامات و مسئولان استان گلستان، روحانیون، ائمه جمعه، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده شهدای مدافع حرم در پیام هایی شکست و نابودی داعش ررا به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند.

پیام امام جمعه گرگان و استاندار گلستان به مناسبت نابودی داعش

به گزارش گلستان24؛سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در پی پیروزی جبهه اسلام بر تروریست های داعش، در پیامی از حمایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدردانی و سپاسگزاری کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: پیروزی جان بر کفان غیور جبهه اسلام و شیر مردان لشکر ولایت در مقابله با فرزند نامشروع استکبار و مولود خبیث وهابیت، زمینه مسرت و شکرگزاری همگان را بر آستان مبارک حضرت حق فراهم آورد.
وی افزوده است: پیروزی حاصله در محور مقاومت سوریه، عراق و لبنان با درایت، اخلاص و ایثارگری سردار رشید ارتش اسلام و فرزند خلف و صالح انقلاب و امام خمینی (ره)، حاج قاسم سلیمانی و با پشتوانه شهدای مظلوم مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان غیرتمند جبهه مقاومت از هر دین و آیینی و فارغ از هر فرقه و قومیتی و با حمایت خالصانه مرجعیت جهان اسلام و علمای برجسته صورت گرفت.
استاندار گلستان گفته که به نمایندگی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان گلستان از حضرتعالی به عنوان ولی امر مسلمانان جهان و عمود خیمه اسلام عزیز در عصر حاضر و خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تمامی سربازان سلحشور جهان اسلام در مدیریت مواجهه با این شجره خبیثه قدردانی می نماییم.
** 
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز در پیامی ضمن تبریک این پیروزی به محضر مقام معظم رهبری، گفته است: پیروزی جبهه قدرتمند محور مقاومت در مقابله با خلافت خودخوانده داعش که مولود نامشروع تفکر خبیث وهابیت و اسلام آمریکایی است همه ما را مسرور و ملزم به سجده شکر بر آستان احدیت نموده است.
امام جمعه گرگان افزوده است: رهبرا پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه و عراق و لبنان با درایت حکیمانه حضرتعالی و ایثارگری، اخلاص و شجاعت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و برکت خون شهدای معظم مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و اتحاد جوانان شیعه و سنی و دیگر ادیان الهی و حمایت همه جانبه مرجعیت دینی و علمای بصیر جهان اسلام صورت گرفته است و در این ماه طلوع خورشید اسلام قلب همه مسلمین عالم و مردم آزادیخواه جهان را پر از شور و شعف نموده است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفته است که از حضرتعالی به عنوان ولی امر و مایه فخر و مباهات امت اسلامی و خلف صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره) تشکر و قدردانی داشته و برای همه مدافعان اسلام ناب و سربازان سنگرهای دفاع از ارزش های اسلامی مخصوصا سردار باتدبیر و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی توفیق روز افزون داریم.
** 
آیت الله سیدمحمدرضا میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان و حجت الاسلام محسن طاهری مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان و مسئولان حوزه و مدارس علمیه استان نیز در پیام های جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.
خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهیدان مدافع حرم این پیروزی را تبریک گفته و یاد شهیدان جبهه مقاومت ومدافعین حرم را گرامی داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار