مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس گلستان:

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: تاکنون ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و نوسازی مدارس در استان گلستان هزینه شده است.

۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و نوسازی مدارس در گلستان هزینه شد

به گزارش گلستان24؛عماد مخدومی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره پروژه های نوسازی مدارس در استان اظهارداشت: امسال 13 پروژه با 80 کلاس درس در استان گلستان به بهره‌برداری رسیده که این طرح‌ها به کمک خیران انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در 860 کلاس درس در استان گلستان طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی انجام شده است، افزود: در مجموع 190میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌ها در استان گلستان هزینه شده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: بیش از 2500 کلاس درس به کمک خیران در حال ساخت است که امیدواریم در آینده نزدیک 800 کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل شود.

مخدومی تاکید کرد: در استان گلستان حدود 23 درصد مدارس وضعیت مطلوبی ندارند و نیاز به نوسازی دوباره است و که تنها در شهرستان گنبدکاووس به 150 مدرسه نیاز به نوسازی و تخریب دارند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان گلستان درباره سیستم گرمایشی مدارس استان گلستان هم گفت: 3 هزار و 500 کلاس درس تاکنون به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند و امیدواریم در 3 سال آینده با تخصیص اعتبارات، کل بخاری‌های نفتی و بخاری‌های گازی را از، مدارس استان گلستان جمع‌آوری کنیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری ,32 پروژه با 224 کلاس درس  و اعتبار 17 میلیارد تومان توسط بنیاد برکت احداث و ساخته شده است.

مخدومی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 18 مدرسه با 80 کلاس درس در سطح استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار