رئیس بسیج سازندگی سپاه استان گلستان:

رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان گفت: امسال بسیج سازندگی انجام ۴۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان گلستان را برعهده گرفته است.

اجرای ۴۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه روستای محروم دوجی شهرستان کلاله به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امسال بسیج سازندگی انجام 40 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان گلستان را برعهده گرفته که در هفته‌های آینده تحویل می‌شود.

وی افزود: بسیج سازندگی همچنین امسال با مشارکت مردم، 7 مدرسه 2 و 3 کلاسه را در مناطق محروم روستایی استان گلستان در حال احداث دارد.

ملک حسینی افزود: برای این مدارس که امروز شاهد افتتاح نخستین مدرسه هستیم حدود 700 میلیون تومان از اعتبارات بسیج سازندگی هزینه شده است.

 رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به حمایت‌های این سازمان از طرح‎ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید بومی گفت: طرح صنایع تبدیلی امسال در استان گلستان گسترش می یابد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسبی برای برون‎رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور و الگویی برای ساختن بستر اقتصادی کشور برای آینده است.

سرهنگ یعقوب مصطفی‌لو، فرمانده سپاه شهرستان کلاله نیز در حاشیه افتتاح این پروژه عمرانی روستاییگفت: این مدرسه 100 مترمربع مساحت دارد و با اعتبار 700 میلیون تومان بسیج سازندگی و مشارکت مردم در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متری احداث شد و ساخت این بنا در مدت 6 ماه انجام شده است.

حسین طاهری‌راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله نیز در این مراسم گفت: 36 دانش‌آموز دختر و پسر ابتدایی روستای دوجی کلاله تاکنون برای تحصیل به علت نداشتن مدرسه، به روستای قره‌تپه شیخ در حدود 4 کیلومتری این روستا می‌رفتند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار