بیانیه شورای هماهنگی به مناسبت شکست داعش

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت فتح و پیروزی سپاه اسلام و پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش، بیانیه‌ای را صادر کرد.

نتیجه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، پیروزی و عزت است

به گزارش گلستان24؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت پیروزی حق علیه باطل و پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که برگه‌های توطئه و سربازان «ابوبکر البغدادی» که فرعون زمانه است از کشور عراق و سوریه برچیده شد و سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش به پایان رسید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که بی‌تردید دشمنان اسلام همچنان درصدد توطئه‌ها و دسیسه‌های جدید و طراحی نقشه‌های شوم اصرار خواهند ورزید و به همین دلیل نیروهای وفادار به انقلاب لازم است که از انجام وظایف سخت در شرایط پیچیده کنونی جهان دست بر ندارند و با درایت و زکاوت هوشمندانه، راه دشوار مجاهدت در راه خدا و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را ادامه دهند.

این بیانیه می‌افزاید: پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش به همت ایثار و فداکاری‌های ستودنی مجاهدان فی‌سبیل‌الله، از جمله سپاه قدس، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حشدالشعبی، حزب‌الله مقتدر و نیروهای مسلح و نیروهای مردمی کشورهای سوریه و عراق است.

قطعا ابتکار و زکاوت هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و اعلام جهاد از سوی حضرت آیت الله العظمی سیستانی و رهبر فقید حزب‌الله حجت‌الاسلام حاج سیدحسن نصرالله و همچنین رشادت‌ها و فداکاری‌های قابل ستایش سردار سرافراز سپاه اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی در پایان دادن به سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش بر کسی پوشیده نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پیروزی مقاومت در برابر داعش و ضربات مهلک و پایانی به این گروهک تروریستی، پدیده‌ای تاریخی و بی‌نظیری است که موجب شد تا ملت‌های مسلمان سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر این حقیقت آشکار را به چشم خود ببینند که نتیجه ایستادگی، ایثار، گذشت و مقاومت مؤمنانه در مقابل ظلم و ستم، پیروزی و عزت است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار