رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی:

رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی گفت: ۶۰ داور از ایران و دیگر کشورهای آسیایی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان را قضاوت می‌کنند.

۶۰ داور مسابقات کبدی قهرمانی آسیا را قضاوت می‌کنند

به گزارش گلستان24؛صفرمحمد ساریخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور داوران در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: در بخش مردان ۳۴ داور این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند که ۲۵ داور از ایران و ۹ داور از کشورهای پاکستان، هندوستان، تایلند، کره جنوبی و سریلانکا هستند.

وی افزود: در بخش زنان هم ۲۶ داور از ایران و دیگر کشورهای آسیایی این رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی در خصوص استفاده از ویدئو چک در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان گفت: موضوع ویدئو چک از مصوبات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون بوده و حدود دو سال است که قوانین جدید داوری در ایران هم اجرا می‌شود.

ساریخانی تصریح کرد: این برای نخستین بار است که قانون ویدئو چک در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اجرا خواهد شد و امیدواریم به سطح داوری و قضاوت کمک کند.

وی اضافه کرد: در نشستی با حضور تمام داوران قوانین جدید را مرور کردیم و تیم‌های دیگر هم از آمادگی لازم برای استفاده از ویدئو چک در مسابقات برخوردار هستند.

وی یادآور شد: هر تیم در طول بازی دو بار می‌تواند از ویدئو چک استفاده کند اما اگر درخواست صحیح باشد می‌توانند استفاده از ویدئو چک را ادامه دهند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار