رئیس فدراسیون کبدی خبر داد

رئیس فدراسیون کبدی از برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان خبر داد و گفت: این مسابقات از 28 آبان تا چهارم آذر ماه در گرگان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی کبدی آسیا به میزبانی گلستان

به گزارش گلستان 24؛ محمدرضا مقصودلو صبح امروز پس از برگزاری جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کبدی آسیا از 28 آبان تا چهارم آذر به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تا به امروز 10 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند که این مسابقات در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط میزبانی استان گلستان از نظر امکانات و تجهیزات شرایط خوبی است و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همکاری همدیگر میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

مقصودلو با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های ملی آقایان و بانوان برای حضور در این مسابقات گفت: امید داریم که در این مسابقات بتوانیم مقام قهرمانی را از آن خود کنیم و با توجه به آنکه هند به عنوان رقیب سرسخت ما محسوب می‌شود، تمام تلاش مربیان و بازیکنان بر این است که با شکست دادن هند، قهرمان مسابقات شوند.

وی گفت: انتظار من از استاندار گلستان این است که برای میزبانی این مسابقات توجه و همراهی بیشتری را با مجموعه ورزش و جوانان استان داشته باشد.

رئیس فدراسیون کبدی در پاسخ به سوال خبرنگار، با اشاره به وجود همکاری و نگاه مناسب استاندار گلستان به ورزش گفت: این همکاری‌ها کافی نیست و به نظر من مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نباید به تنهایی بار بسیاری از مسائل را به دوش بکشد.

مقصودلو گفت: میزبانی سال گذشته که در اردبیل برگزار شد، استاندار این استان به صورت تمام وقت پای کار بوده و مسائل را با ظرافت پیگیری می‌کرد.

وی تاکید کرد: تقاضای ما این است با توجه به اهمیت برگزاری این مسابقات در مهد کبدی ایران ( استان گلستان)، مسئولان با همدلی و هماهنگی مطلوبی این میزبانی را پشت سر گذاشته تا شاهد اتفاقات بسیار خوب در سطح کشور و حتی در سطح آسیایی باشیم.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: حضور تماشاگران و علاقه‌مندان در این مسابقات به صورت رایگان است و بنا داریم این مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار